今早例行公事,check email:

親愛的會員︰

恭喜你呀!你0既「旅遊好寫得」遊記已經0係千幾篇遊記入面脫穎而出,入圍0左 『最佳遊記』冠亞季0既候選名單喇!
仲唔快d叫你0既朋友, blog友, 親戚0黎我地個網支持你,投你神聖一票喇!!
你仲可以將你參加呢個入圍0既消息post 0係你個Blog度, Facebook度話比人知。


新城知訊台資訊網


http://www.metroradio.com.hk/997/Travel/BlogMain.aspx


大家請投下對小妹的神聖一票,進入後,我的遊記在第19行,或者可以找:sammieleung,一篇是嵐山的遊記,另一篇是大阪城加難波的遊記。我在這個blog也有發表的。謝謝﹗雖然要登記做會員是麻煩一點,也請大家支持一下。

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙米 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()